Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Müşteri Belirlemeye Yarar Geleneksel olarak demografik bilgilere göre dokumalmaktadır fakat internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak sinein Google Analitik platformunun site analizleri sinein sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi şart ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da site izleme kimliğini sitenize beslemek yerinde olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, uğraş, hasılat ve dikkat alanları kadar değhizmetkenleri belirleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların hizmetletmeniz sinein farklı değerlere sahip olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En giranbaha olan müşterilerden başlamak suretiyle, bir sıralamada çıkmak, çabaların en çok üstünlük esenlayacağı kesime yöneltilmesine imkân esenlar. Böylelikle müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde temin etmek güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin esenlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki özen, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En yüksek etkinliği, isabetli maliyette yapma zorunluluğu bir şirket sinein kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web site teriminin jüpiter merkezli son yıllarda yaneşeliığı değiş filhakika olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li senelerın “ne bulursam onu alırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Arz ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde dünya meydan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, yoğaltıcı tercihlerinin son plana atılmasına dünya hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve özen çeşitliliği artmaya çıbanladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu sarakaım” biçiminde değhizmetti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki vürutmelerle beraberinde imdi “ne istersem onu alırım” dönemi çıbanladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç taban gözcü koca rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü biçimde arttı ve müşterilerin yeğleme mümkünlıkları çoğaldı. ▬ Bilgi ve iletişim teknolojilerini etkili kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok hafif erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik dokumalar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına dek iş proseslerini değhizmettirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala olanaklı oldu. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Ilmî anlamdaki website çalışmalarının Türkiye’deki gerii 2000 yılı adım atarına dayanıyor. Türkiye’de meydana getirilen ilk mesafeştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini teşhis yüzdeleri %5’in altında idi. Amma uyma eden yıllarda internet site çalışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler ister kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda özen veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kadar ajanslar vasıtası ile çeşitli çalışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı simgeleme eden web sitesi yalnızca üretilmiş özen, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağcıl bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlamış olan tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası bulunmak üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayan çabaların da tanıtıldığı bir kimlik olduğu yadsısalat. Burada önemli bir sayfa elan var, o da şu: Web tasarım ve yazılım çalışmalarını makul bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çalışmalarda meydana getirilen yatırımın şirketin elden hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web tasarım adı altında çıbanlayıp şirketin ciddi mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birmebzul projenin hengâm zarfında üst dümen tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin liyakatsiz olduklarını gördük. Bunun internet projesi ya da ayrıksı bir x projesi olmasının önemi namevcut. Önemli olan süksesızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede ruzuşeb cepheınızda olması çok önemlidir. Bunun esenlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini elden beslemesine rabıtlı. Kısaca yalnızca jüpiter memnuniyeti hedefli web sayfası çalışmaları, böylece mergup meyveları vermemektedir.